7 dagen per week geopend
FAQ
Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen?
Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.
Zijn artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Nee, artikelen in jouw winkelmandje zijn niet voor jou gereserveerd.
Staan alle producten die op de website staan ook in de showroom?
We hebben enorm veel in onze showroom staan, maar helaas niet alles. Wil je zeker weten dat het product dat je op het ook hebt in het echt te bewonderen is? Vraag dan even voor de zekerheid bij ons na of het product in de showroom staat.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook zwevend opgehangen worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook staand neergezet worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in een India-meubel. Is dit meubel er nog?
Het beste kun je dit altijd even navragen bij ons zodat we voor je kunnen nagaan of het meubel er nog is. Ieder India-meubel is namelijk uniek!
Er staan geen afmetingen bij een product waar ik interesse in heb. Wat moet ik doen?
Wil je de afmetingen van een meubel weten maar staan deze er niet bij? Stuur ons dan even een mailtje zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Zit er een stekkergat in het tv-dressoir dat ik op het oog heb?
In veel tv-dressoirs zit inderdaad een stekkergat. Wil je het zeker weten? Vraag het dan even aan ons na.
Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zoals op de site weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen die je voor een meubel betaald en zijn weergegeven inclusief BTW.
Kan ik een los onderdeel van een product bij bestellen?
Dit is mogelijk, indien je eerder het desbetreffende product bij ons hebt besteld. Wil je bijvoorbeeld een plint bestellen voor onder tv-meubel HO-19? Dat kan! Neem dan even contact met ons op zodat we dit voor je kunnen regelen.
Ik wil een review achterlaten van een product. Waar kan ik dit doen?
Super leuk dat je een review achter wilt laten! Zo help je toekomstige klanten met het maken van hun keuze. Je kunt een review achterlaten door naar het product te gaan in onze webshop en naar onder te scrollen. Hier zie je ‘review’ staan. Als je hierop klikt, kan je het product een aantal sterren geven en jouw review toelichten.
Hebben jullie kortingscodes waar ik gebruik van kan maken?
Onze unieke Zen Lifestyle collectie kun je altijd voor super aantrekkelijke prijzen shoppen. Daarom werken wij nooit met kortingscodes maar bieden wij jou het hele jaar door de beste prijzen. Meer informatie vind je hier.
Mag mijn hond mee de winkel in?
Dat mag zeker, mits jouw hond aangelijnd en zindelijk is.
Kan ik gratis parkeren?
Zeker! We hebben ruim voldoende parkeerplaatsen en je parkeert hier geheel gratis.
Ik wil graag werken bij Zen Lifestyle. Zijn er vacatures beschikbaar?
Super leuk dat je bij ons zou willen werken. We plaatsen al onze vacatures HIER. Neem dus zeker even een kijkje om te zien of er iets voor je bij zit!
De telefoon wordt niet opgenomen. Wanneer kan ik jullie bereiken?
We zijn op maandag tot en met donderdag bereikbaar van 10:00u tot 17:30u, op vrijdag van 10:00u tot 19:00u, op zaterdag van 10:00u tot 17:00u en op zondag van 12:00u tot 17:00u. Krijg je ons toch niet aan de lijn? Dan kan het zijn dat het telefonisch even erg druk is. Probeer het later nog eens of stuur ons een mailtje.
Het lijkt erop alsof het telefoonnummer niet in gebruik is. Wat kan ik nu doen?
Wanneer het lijkt alsof het telefoonnummer niet in gebruik is, zijn alle lijnen bezet. Probeer het dan later nogmaals of stuur een e-mail naar info@zen-lifestyle.nl met de vraag of wij contact met u op willen nemen.
Ik heb recent een mail gestuurd. Wanneer krijg ik hier een antwoord op?
We proberen doorgaans binnen twee werkdagen te reageren. Soms kan het zijn dat het wat langer duurt. Mocht je na vijf werkdagen nog steeds geen reactie hebben? Stuur ons dan even nog een mailtje of bel ons.
Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.
Zijn artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Nee, artikelen in jouw winkelmandje zijn niet voor jou gereserveerd.
Staan alle producten die op de website staan ook in de showroom?
We hebben enorm veel in onze showroom staan, maar helaas niet alles. Wil je zeker weten dat het product dat je op het ook hebt in het echt te bewonderen is? Vraag dan even voor de zekerheid bij ons na of het product in de showroom staat.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook zwevend opgehangen worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook staand neergezet worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in een India-meubel. Is dit meubel er nog?
Het beste kun je dit altijd even navragen bij ons zodat we voor je kunnen nagaan of het meubel er nog is. Ieder India-meubel is namelijk uniek!
Er staan geen afmetingen bij een product waar ik interesse in heb. Wat moet ik doen?
Wil je de afmetingen van een meubel weten maar staan deze er niet bij? Stuur ons dan even een mailtje zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Zit er een stekkergat in het tv-dressoir dat ik op het oog heb?
In veel tv-dressoirs zit inderdaad een stekkergat. Wil je het zeker weten? Vraag het dan even aan ons na.
Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zoals op de site weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen die je voor een meubel betaald en zijn weergegeven inclusief BTW.
Kan ik een los onderdeel van een product bij bestellen?
Dit is mogelijk, indien je eerder het desbetreffende product bij ons hebt besteld. Wil je bijvoorbeeld een plint bestellen voor onder tv-meubel HO-19? Dat kan! Neem dan even contact met ons op zodat we dit voor je kunnen regelen.
Ik wil een review achterlaten van een product. Waar kan ik dit doen?
Super leuk dat je een review achter wilt laten! Zo help je toekomstige klanten met het maken van hun keuze. Je kunt een review achterlaten door naar het product te gaan in onze webshop en naar onder te scrollen. Hier zie je ‘review’ staan. Als je hierop klikt, kan je het product een aantal sterren geven en jouw review toelichten.
Hebben jullie kortingscodes waar ik gebruik van kan maken?
Onze unieke Zen Lifestyle collectie kun je altijd voor super aantrekkelijke prijzen shoppen. Daarom werken wij nooit met kortingscodes maar bieden wij jou het hele jaar door de beste prijzen. Meer informatie vind je hier.
Mag mijn hond mee de winkel in?
Dat mag zeker, mits jouw hond aangelijnd en zindelijk is.
Kan ik gratis parkeren?
Zeker! We hebben ruim voldoende parkeerplaatsen en je parkeert hier geheel gratis.
Ik wil graag werken bij Zen Lifestyle. Zijn er vacatures beschikbaar?
Super leuk dat je bij ons zou willen werken. We plaatsen al onze vacatures HIER. Neem dus zeker even een kijkje om te zien of er iets voor je bij zit!
De telefoon wordt niet opgenomen. Wanneer kan ik jullie bereiken?
We zijn op maandag tot en met donderdag bereikbaar van 10:00u tot 17:30u, op vrijdag van 10:00u tot 19:00u, op zaterdag van 10:00u tot 17:00u en op zondag van 12:00u tot 17:00u. Krijg je ons toch niet aan de lijn? Dan kan het zijn dat het telefonisch even erg druk is. Probeer het later nog eens of stuur ons een mailtje.
Het lijkt erop alsof het telefoonnummer niet in gebruik is. Wat kan ik nu doen?
Wanneer het lijkt alsof het telefoonnummer niet in gebruik is, zijn alle lijnen bezet. Probeer het dan later nogmaals of stuur een e-mail naar info@zen-lifestyle.nl met de vraag of wij contact met u op willen nemen.
Ik heb recent een mail gestuurd. Wanneer krijg ik hier een antwoord op?
We proberen doorgaans binnen twee werkdagen te reageren. Soms kan het zijn dat het wat langer duurt. Mocht je na vijf werkdagen nog steeds geen reactie hebben? Stuur ons dan even nog een mailtje of bel ons.